2011 m. spalio 21 d., penktadienis

PICA

man iki šiol tešlos minkymas nekelia susižavėjimo ir noro su ja "terliotis"..;) bet tereikia tik susikaupti ir daryti, kaip ir viską gyvenime..;) rezultatu lieki patenkintas, o tai tik dar labiau uždega norą ir toliau gaminti..;) 

 naudojau:


picos pagrindui:

  • 500g miltų;
  • 7g sausų mielių;
  • 2 šaukštus aliejaus;
  • žiupsnelį druskos ir cukraus;
  • 320ml šilto vandens
miltus sumaišome su mielėmis, supilame aliejų, suberiame druską bei cukrų - permaišome..tuomet supilame šiltą vandenį ir išminkome tešlą..uždengiame švariu rankšluoščiu dubenį ir paliekame, kol tešla iškils (priklausomai nuo šilumos virtuvai gali užtrukti 1-1,5val.)..
iš nurodyto kiekio išeina dvi gigantiškos šeimyninės picos.. pirmoji mano skonio - keptuvėje pakepintos jūros gėrybės, su česnaku, druska, j.pipirais, dž.baziliku ir grietinėle..ant viršaus pievagrybiai ir tarkuotas sūris..
antroji vyriška:) - pomidorų padažas, kumpis, svogūnai, agurkai, pomidorai, jelapenas, pievagrybiai, sūris..;)
abi gražuolės kepame orkaitėje..;) 
           

2 komentarai:

  1. Aš vis dar esu tobulos naminės picos paieškose... Storas padas gaunasi, o su plonu problema. Tavoji atrodo labai skaniai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū, Indre..;) matomai tu labai reikli tešlai..;) man šis receptukas labai patiko..žinoma tobulėti yra kur, kad neperkepti tešlos, kad nepadaryti pado per storo ir pan..kadangi gaminti mėgstu, tam laiko turėsiu..;)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...