2014 m. liepos 6 d., sekmadienis

BEVEIK ANGLIŠKI PUSRYČIAI

Tikroji angliškų pusryčių lėkštė nelabai žavi, todėl aš juos šiek tiek pritaikiau savo skoniui ;) Manieji nėra riebūs, čia nerasite pupelių pomidorų padaže, skrudintos kiaulienos šoninės, keptų pomidorų ir skrudintos batono riekelės.

  • 2 rūkytų kiaulienos dešrelių;
  • 4 pievagrybių;
  • 1 kiaušinio;
  • 1 pomidoro;
  • salotų, svogūnų laiškų;
  • šv. čiobrelių šakelių;
  • druskos, juodųjų pipirų;
  • alyvuogių aliejaus;
1. Į kepimo skardą sudėkite pievagrybius, ant kurių uždėkite po čiobrelio šakelę ir apšlakstykite alyvuogių aliejumi. Šalia išdėliokite dešreles ir kepkite 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 10-12min. arba tol, kol viskas gražiai apskrus.
2. Lėkštėje išdėliokite salotas, pjaustytus pomidorus, pagardinkite druska ir pipirais, užpilkite alyvuogių aliejaus. 
3. Šalia sudėkite keptas dešreles, pievagrybius, kiaušinį ir svogūnų laiškus.
Štai ir viskas, skanaus ;)


idėja pasiskolinta iš fb "Valgau be sąžinės graužimo"

4 komentarai:

  1. Man šoninė ir pupelės labiau asocijuojasi su amerikiečių pusryčiais :) Bet gal čia tik mano tokios asociacijos :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pas jus tikrai skaniau atrodo, nei cia Anglijoje :)) Man tos ju pupeles, desrele tikrai fui :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš visai sutikčiau kiaušinį ir dešreles pakeisti į skrudintą šoninę ir batono riekę :D

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...